Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Μόνο για ορισμένες περιπτώσεις η παράταση...

Άνω κάτω έχουν γίνει πολλοί φορολογούμενοι με τη σχετική εγκύκλιο του υφυπουργού Οικονομικών σχετικά με την παράταση πληρωμής οφειλομένων που έληγε στις 31 Μαρτίου, για τις 2 Απριλίου, όταν πηγαίνοντας στις εφορίες τους έλεγαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο, με αποτέλεσμα να χάνεται η ρύθμιση που είχαν κάνει.


Μάλιστα ακροατής που παρενέβη σε εκπομπή του Studio 7, ανέφερε πως «ένας εξ αυτών που πήγε χθες για να πληρώσει τη δόση ήμουν και εγώ. Πήγα χθες μη γνωρίζοντας την απόφαση του κ. Μαυραγάνη και ενώ είχα κάνει διακανονισμό πριν τα Χριστούγεννα για το χρέος μου που είχα να το πληρώσω ένα χρόνο γιατί δεν μπορούσα, και μου έδωσαν 30% έκπτωση. Πηγαίνοντας χθες να το πληρώσω μου λένε κύριε χάνετε την έκπτωση και η δόση σας από 110 που ήταν πάει στα 120. Εγώ δεν γνώριζα για την εγκύκλιο. Πάω να τους πληρώσω και μου ακυρώνει όλη τη σύμβαση με αποτέλεσμα τώρα να πληρώνω από την αρχή. Χάνω την έκπτωση. Το άλλο που έμαθα εκ των υστέρων, γιατί από την εφορία μου είπαν ότι δεν μπορούν να μπουν στο σύστημα και να δεχθούν να κόψουν παράβολο με προγενέστερη ημερομηνία, το άλλο που έμαθα ήταν ότι αν πήγαινα στην τράπεζα, η τράπεζα θα το δεχόταν».

Κληθείς να σχολιάσει το θέμα ο πρόεδρος των εφοριακών υπαλλήλων Καβάλας και Δράμας Παναγιώτης Κολσούζογλου, σημείωσε ότι «παράταση δεν δόθηκε στις οφειλές που έληγαν στις 31 Μαρτίου. Θα το γνώριζα και εγώ. Δεν έχει δοθεί παράταση για τις οφειλές που τρέχουν στο Δημόσιο. Αν υπήρχε κάτι τέτοιο, υπήρχε περίπτωση κάθε έφορος να το αρνηθεί; Η απόφαση αυτή δεν ήρθε στις εφορίες. Πως έγινε τέτοια γκάφα να το έχουν οι εφημερίδες και να μην το έχουμε εμείς;».

Παρατήρησε δε πως «η απόφαση αυτή γράφει για όλες τις συναλλαγές που θα διενεργηθούν εκτός των ταμείων των εφοριών ως τις 2 Απριλίου. Είναι γι’ αυτές που έχουν κάνει κάποια εντολή ηλεκτρονικά, π.χ. με web banking. Αυτό ισχύει αν έχει δοθεί κάποια εντολή. Δεν αφορούν τις εφορίες αυτά, είναι περισσότερο για πληρωμές μέσω ίντερνετ. Μέσω web banking». Σχολίασε δε πως «από τη στιγμή που και εμείς ψαχνόμαστε φανταστείτε πόσο θα ψάχνεται ένας πολίτης».

(Πηγή - Περισσότερες πληροφορίες: Εφημερίδα "Εβδόμη")


Δεν υπάρχουν σχόλια: