Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Ν. ΔΑΓΛΑΡΤΖΗΣ: "Ο Γερμανός θέλει να έρχεται εδώ να κάνει διακοπές δωρεάν και να παίρνει τα ελληνικά προϊόντα δωρεάν"

«Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο Γερμανός θέλει να έρχεται εδώ να κάνει διακοπές δωρεάν και να παίρνει τα ελληνικά προϊόντα δωρεάν», σχολίασε ο Νίκος Δαγλαρτζής, συντονιστής των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που βρέθηκε στην Καβάλα στο πλαίσιο της προετοιμασίας. Παράλληλα χαρακτήρισε «αλλού γι’ αλλού» τον βουλευτή Καβάλας της Νέας Δημοκρατίας Ντίνο Κλειτσιώτη, τονίζοντας ότι μιλάει χωρίς να γνωρίζει συγκεκριμένα στοιχεία.


Σχετικά με το αν οι Ανεξάρτητοι Έλληνες λειτουργούν σωστά σε οργανωτικό επίπεδο, ανέφερε πως «στο μέτρο που μπορούμε ναι. Υπάρχει μια διαδικασία. Μαζεύουμε κατόπιν εντολής του προέδρου, και αυτός είναι ένας από τους ρόλους μου, τα προβλήματα, τα δίνουμε στην κοινοβουλευτική εκπρόσωπο του νομού, που είναι η κα Κόλλια, η οποία τα διαθέτει στη Βουλή. Και μάλιστα την περασμένη βδομάδα έγινε επερώτηση στη Βουλή για ορισμένα αστυνομικά τμήματα και τη ΔΟΥ της Θάσου».

Για το αν έχουν κάνει λάθη μέχρι τώρα, τόνισε: «Βεβαίως. Τα καθοριστικά είναι ότι δεχθήκαμε ορισμένους ανθρώπους στους κόλπους μας οι οποίοι δυστυχώς φύγανε μετά κάποιο χρονικό διάστημα υβρίζοντας. Εγώ είμαι άλλης φιλοσοφίας. Αν εγώ διαφωνήσω με τον κ. Καμμένο ο οποίος με έχει βάλει να κάνω μια δουλειά θα το πω εκείνη την ώρα. Δεν θα το πω μετά από δέκα μήνες. Βγήκε τώρα ο κ. Μανώλης να μιλήσει μετά από ένα χρόνο για το non paper;»

Παράλληλα, σχετικά με το κορυφαίο ζήτημα για την περιοχή είπε πως «όλα είναι κορυφαία για μας. Είναι η ΕΟΖ, είναι τα πετρέλαιά σας. Εγώ δεν μπορώ να γνωρίζω όλα τα θέματα. Έρχομαι μια φορά το μήνα. Συνεδριάζω με τα κινηματικά στελέχη, έρχομαι σε επαφή και με τους πολιτευτές, καθόμαστε και συζητάμε, μας δίνουν τα θέματα και εμείς τα προωθούμε».

Ο κ. Στουρνάρας είναι ένα μέρος του συστήματος

Σχετικά με τη διαβεβαίωση Στουρνάρα ότι στο τέλος του χρόνου τελειώνει η ύφεση, είπε πως «εγώ προέρχομαι από τον συνδικαλιστικό κλάδο. Ήμουν γενικός γραμματέας του Μετρό, με τα χίλια προβλήματα, και έχουμε τύχει να βγούμε στην κόντρα από το 2009. Ήμασταν οι πρώτοι εργαζόμενοι που δεχθήκαμε αυτές τις τεράστιες περικοπές, σε πρώτη φάση το 25%, και πάντα μας διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχουν επόμενες περικοπές με αποτέλεσμα να έχουμε φτάσει σε μείωση χοντρικά στο 50%. Εμένα η αίσθηση μου η προσωπική είναι ότι ο μισθός της Ελλάδας θα είναι 250 ευρώ. Και γι’ αυτό ήταν σκοπός να δημιουργηθούν Ειδικές Οικονομικές Ζώνες, που ξέρετε ότι στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη αυτά τα κέντρα λαθρομεταναστών δημιουργήθηκαν για να βρούνε προσωπικό. Είναι τελειωμένο. Ο κ. Χατζηδάκης έχει υπογράψει τις ΕΟΖ. Και εγώ να ρωτήσω κάτι πολύ απλό, σαν πολίτης πρώτα. Όπου υπάρχει χαμηλό εργασιακό κόστος υπάρχει ανάπτυξη; Η ανάπτυξη δεν είναι μόνο τα νούμερα. Είναι η Παιδεία, είναι ο Πολιτισμός κλπ. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι ο Γερμανός θέλει να έρχεται εδώ να κάνει διακοπές δωρεάν και να παίρνει τα ελληνικά προϊόντα δωρεάν».

«Ο κ. Στουρνάρας είναι ένα μέρος του συστήματος. Κατ’ αρχήν δεν είναι εκλεγμένος ο κ. Στουρνάρας. Μπορεί να λέει ότι θέλει. Δεν υπάρχει Σύνταγμα στην Ελλάδα. Το έχουμε καταργήσει εδώ και δύο χρόνια», σημείωσε και συμπλήρωσε πως «η Ελλάδα είναι ένα πλούσιο κράτος που δεν έχει ανάγκη απολύτως κανέναν. Μου μίλαγε τώρα ο βουλευτής που έλεγε στον αγρότη που δεν έχει να παράγει ότι θα του βάλει εφορία. Την στιγμή που ο Βούλγαρος έχει 10% ΦΠΑ και εδώ έχει 23%, και θα του βάλεις και 13% εφορία».

Για τον Ντ. Κλειτσιώτη

«Αυτά τα έλεγε ο βουλευτής σας ο κ. Κλειτσιώτης. Ο άνθρωπος είναι αλλού γι’ αλλού. Γύρισε και μου έλεγε ότι υπάρχει ανάπτυξη στον τουρισμό. Πέστε μου κύριε, του έλεγα εγώ, τα έσοδά σας από τον τουρισμό. Μου είπε, δεν τα ξέρω. Εκπρόσωπος του Κοινοβουλίου που βγαίνει στην πόλη σας, τον έχετε εκλέξει. Δηλαδή αυτά τα πράγματα είναι τραγικά που συνάντησα σήμερα. Να μην ξέρει και να λέει ότι θα έρθει ανάκαμψη μέσα από τον τουρισμό και δεν ξέρει τα νούμερα. Και του απάντησα εγώ που δεν είμαι στην κυβέρνηση. Έχω φίλους εγώ που έκλεισαν με all inclusive με 12 ευρώ από τη Ρωσία στην Κρήτη. Βγάλε το λειτουργικό κόστος. Και τι έχουν κάνει οι Κρητικοί; Έχουν δημιουργηθεί γραφεία με Σέρβους, τους δίνουν 80-100 ευρώ το μήνα, τους ταΐζουν εκεί και τους έχουν για 6 μήνες. Πήγε ποτέ η κα Κεφαλογιάννη σε δέκα ξενοδοχεία να δει τι γίνεται; Να δουλέψουν οι Έλληνες. Να φύγουν οι αλλοδαποί όλοι. Όχι οι λαθρομετανάστες. Οι αλλοδαποί. Και αν η Ελλάδα χωρέσει τότε εδώ είμαστε. Έχουμε καταντήσει στην Ελλάδα το αυτονόητο να είναι ανατρεπτικό», παρατήρησε.

Η υπόθεση Μαρκόπουλου

Ερωτηθείς για την υπόθεση του Κώστα Μαρκόπουλου και την αποχώρησή του, σχολίασε: «Περιμένετε σε μερικές μέρες, το πολύ σε ένα μήνα, να δείτε που θα είναι ο κ. Μαρκόπουλος. Στο μαντρί. Τέτοιους ανθρώπους εμείς δεν τους θέλουμε. Ο κ. Μαρκόπουλος και βέβαια μας έκανε. Είχαν βρεθεί με τον πρόεδρο, είχαν μία κοινή πορεία. Ο κ. Μαρκόπουλος θεώρησε ότι αυτά τα οποία έλεγε ο κ. Καμμένος δεν ήταν σωστά. Ο πρόεδρος όμως του κινήματος έχει πει κάτι συγκεκριμένο ότι ισχύει η ιδρυτική διακήρυξη και εμεί εμμένουμε. Κάνουμε τις προσυνεδριακές μας εκδηλώσεις, και ξεκινάμε από την Καβάλα, θα κάνουμε και το συνέδριό μας και αν το συνέδριο καταλήξει σε άλλη απόφαση από την ιδρυτική διακήρυξη συζητάμε. Ο κ. Μαρκόπουλος από μόνος του βγήκε εκτός κινήματος. Εμείς δεν διώχνουμε κανέναν. Το έχει πει και ο πρόεδρος σε όλους τους τόνους».

Όπως συμπλήρωσε, «ξεχνάτε ότι ο κ. Στυλιανίδης έδωσε σε κόμματα που δεν είναι στη Βουλή επιχορήγηση, πριν ένα – δύο μήνες και εμείς δεν έχουμε πάρει τίποτα. Αυτό το γνωρίζετε; Παίρνουν χρήματα ο κ. Καρατζαφέρης που δεν είναι καν στη Βουλή και δεν παίρνουμε εμείς; Αυτός ο πόλεμος που μας κάνουν είναι αθέμιτος. Απλά είναι τα πράγματα».

(Πηγή - Περισσότερες πληροφορίες: Εφημερίδα "Εβδόμη")


Δεν υπάρχουν σχόλια: