Ας επιστρέψουμε στην ανακοίνωση του ΥΠΠΟ της 12/11/2014 και ας εστιάσουμε στα παρακάτω :
"5. Το ταφικό συγκρότημα στον λόφο Καστά είναι ένα δημόσιο έργο, που για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε η μεγαλύτερη ποσότητα μαρμάρου, που έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί στη Μακεδονία. Να σας θυμίσω τα στοιχεία της μοναδικότητας του: Τύμβος ύψους 33μ, και επ᾽ αυτού το βάθρο με το υπερμέγεθες λιοντάρι, συνολικού ύψους 15,84. Οι σφίγγες, οι καρυάτιδες και το υπέροχο ψηφιδωτό με την αρπαγή της Περσεφόνης, αλλά και τα μαρμάρινα ζωγραφισμένα επιστύλια, τα οποία, αυτή τη στιγμή, συντηρούνται στο εργαστήριο του Μουσείου Αμφίπολης. Επισημαίνεται το πρωτοφανές ύψος του συνόλου της κατασκευής.
6. Επομένως, αυτό το μνημείο αποτελεί μοναδική και πρωτότυπη σύνθεση ποικίλων χαρακτηριστικών. Είναι μια εξαιρετικά ακριβή κατασκευή, το κόστος της οποίας είναι προφανώς απίθανο να είχε αναληφθεί από ιδιώτη.
7. Πιθανότατα, πρόκειται για μνημείο αφηρωϊσμένου νεκρού, δηλαδή, θνητού στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του. Ο νεκρός ήταν εξέχουσα προσωπικότητα, καθώς μόνον έτσι εξηγείται η κατασκευή αυτού του μοναδικού ταφικού συγκροτήματος"
Παρατηρούμε ότι το ΥΠΠΟ για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ κάνει αναφορά για "αφηρωισμένο" νεκρό όπως επίσης ότι "στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του".
Δηλαδή για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μιλούν για αφηρωισμένο νεκρό. ΓΙΑΤΙ ; Από που το συνάγουν αυτό ; Δεν προέκυψε κάτι καινούργιο εκτός από την ανεύρεση του σκελετού.Μας το είπαν μόλις βρήκαν τον νεκρό άρα ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ που δεν το έχουν ανακοινώσει.
Επίσης ένα άλλο σημείο σημαντικό είναι ότι αναφέρεται " στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές". Πως το ξέρουν ; Αυτό το λένε με σιγουριά. Μήπως βρέθηκαν και σημάδια προσφορών ή εναγισμών που δεν έχουν ανακοινωθεί; Πολύ πιθανόν.
Με μεγάλη πιθανότητα λοιπόν έχουν βρει κάτι και μάλιστα στον τάφο και όχι πριν, για αυτό και πιθανολογούν με πολύ σιγουριά (πιθανότατα λένε) ότι έχουμε αφηρωισμό. Δεν αποτέλεσε για αυτούς κριτήριο το μέγεθος του μνημείου γιατί το μέγεθος ήταν ήδη γνωστό και παρόλα αυτά μιλούσαν για Μακεδόνα στρατηγό ή υψηλό αξιωματούχο.
Το συνδυάζουν δε με το ότι φτιάχτηκε με κρατικούς πόρους. Γιατί το λένε τώρα ; Δεν προέκυψε κάτι καινούργιο που συνταρακτικά θα έδινε αυτήν την εικόνα. Το μέγεθος και η πολυτέλεια ήταν γνωστή άρα θα μπορούσε να διατυπωθεί από πριν. Διατυπώνεται τώρα μαζί με την ανακοίνωση για τον νεκρό.
Ισως κάποιο εύρημα λοιπόν το τεκμαίρει.
Ισχυρίζονται ότι δεν γνωρίζουν το φύλο του νεκρού. Όμως μιλάνε για "αφηρωισμένο" νεκρό που ισχύει μόνο σε περίπτωση που ο νεκρός είναι άνδρας.
Με άλλα λόγια σε λίγες γραμμές ανακοίνωσης μας είπαν τις πιο συγκλονιστικές πληροφορίες!
Οτι ο νεκρός είναι άνδρας, ηρωποιημένος που ελατρεύετο εκεί και ο τάφος είναι φτιαγμένος με κρατικούς πόρους.
Υπάρχει κανείς υποψήφιος για την ταυτότητα τουνεκρού ;
Αρχισαν και επισήμως να ακούγονται ή να μην διαψεύδονται τα ονόματα του Αλεξάνδρου και του Ηφαιστίωνα. Ο κ. Τασούλας και η κα Μενδώνη όταν γίνεται αναφορά στον Αλέξανδρο δεν το απορρίπτουν αλλά το αφήνουν ανοιχτό και γενικά σε όλα τα ΜΜΕ εσωτερικού και εξωτερικού υπάρχει η αίσθηση ότι αυτά τα δύο ονόματα είναι ενδεχόμενα, και μάλιστα πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Προτίθενται δε να συγκρίνουν το DNA με το DNA των νεκρών της Βεργίνας.
Γιατί όμως ; Αφού ο Αλέξανδρος γνωρίζουμε ότι ετάφη στην Αλεξάνδρεια ενώ ο Ηφαιστίωνας αποτεφρώθηκε στην Βαβυλώνα. Αρα εκ των πραγμάτων σίγουρα αυτοί οι δύο αποκλείονται.
Μήπως όμως υπάρχει κάποια περίεργη σιωπή ή πείραγμα των κειμένων που ανοίγει παράθυρο για να είναι υποψήφιοι ;
Κατά περίεργο τρόπο η ίδια η κα Μενδώνη στην συνέντευξη της στο ΣΤΑΡ αφηνει ανοικτό το θέμα αμφισβήτησης των κειμένων, όπως επίσης άφησε εμμέσως ανοιχτό το θέμα του Αλεξάνδρου. (βλεπε : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝΑΣ ΜΕΝΔΩΝΗ - ΣΤΑΡ)
Στην συνέντεξη της δε στο ΜΕΓΚΑ (βλέπε : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝΑΣ ΜΕΝΔΩΝΗ-ΜΕΓΚΑ ) επίσης αφήνει ανοιχτό το θέμα της μη ύπαρξης από την αρχή κτερισμάτων! Θυμίζω ότι εμείς ήδη έχουμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΛΗΣΗΣ του τάφου, παρά την φαινομενική εικόνα που δίδεται. (βλεπε : Ο ΝΕΚΡΟΣ ΒΡΕΘΗΚΕ-ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ).
Όλα τα ευρήματα ερμηνεύονται πολύ εύκολα ως μη αποτελέσματα σύλησης, η όποια διαλεκτική προσέγγιση στο θέμα το αποδεικνύει.
Ιδια προσέγγιση ακολουθεί και η κα Παλιαδέλη η οποία σε συνέντευξη της μιλά ότι ΙΣΩΣ να μην υπήρχαν εξ αρχής κτερίσματα (πιθανολογεί συγκεκριμένα ότι ΙΣΩΣ να υπήρχαν που είναι ακόμα ισχυρότερο).
Συγκεκριμένα λέει :
"Είναι η μορφή ενός σεμνού κιβωτιόσχημου τάφου” μας λέει η κ. Παλιαδέλη. Οι μεγάλοι κιβωτιόσχημοι τάφοι είναι συνήθως φαρδύτεροι. Ο συγκεκριμένος δημιουργήθηκε για να δεχθεί μόνο το νεκρό, ούτε καν κτερίσματα. Ίσως πάνω από την 'κάσα' να τοποθετήθηκαν κάποια κτερίσματα, τα οποία προφανώς τα πήραν όλα οι τυμβωρύχοι, οι οποίοι και δημιούργησαν και αυτή την αναστάτωση πετώντας κάποια οστά έξω από τον τάφο". ("http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/politismos/Amfipoli-news/amfipolh_semnos_o_tafos_spoydaios_o_nekros.3138412.html")
Οσον αφορά την εικόνα που αποκομίζουμε ότι ο τάφος τελικά είναι λιτός παρά την πολυτέλεια του υπολοίπου μνημείου, η καλή φίλη του ιστολογίου Ελένη, έθεσε υπ' όψη μου το παρακάτω κείμενο όπου στην σελίδα 29 του pdf διατυπώνεται η θέση ότι ο συνδυασμός κιβωτιόσχημου τάφου με ξύλινο φέρετρο ή κλίνη μέσα του αποτελούν σπάνια και την πιο ακριβή πρακτική. Όπως επίσης και το γέμισμα του τάφου με χώμα έχει Ομηρική προέλευση και η απόθεση του φερέτρου επί του χώματος συντελεί στην ολοκλήρωση του θανάτου που είναι η πλήρης αποσύνθεση της σάρκας από τα οστά.
Στην δε σελίδα 36 του pdf στην σημείωση 28 αναφέρεται ότι το "ορθογώνιο" φέρετρο ετοποθετείτο σε όρυγμα επί του εδάφους πάνω στο "παρθένο" έδαφος" πράγμα που εξηγεί και γιατί δεν υπάρχει δάπεδο στο οποίο να εδράζεται ο τάφος.
Στην σελίδα 41 του pdf αναφέρει ένα ιδιαίτερο χώρο εναγισμών που δηλώνει ταφή αξιωματούχου,πολεμιστή ,ήρωα. H πολύ καλή φίλη Ελένη το συνδυάζει με ένα κοίλωμα που υπάρχει στον κιβωτιόσχημο τάφο κατω δεξιά.
και σε μεγαλύτερη ανάλυση:
Αν τώρα εστιάσουμε στα δύο αυτά σημεία, ο σχολιαστής tolis Zerv συνεπέρανε ότι στο μεν αριστερό φαίνεται ότι υπάρχει ένα πρόσωπο μέδουσας (ίσως) :
"5. Το ταφικό συγκρότημα στον λόφο Καστά είναι ένα δημόσιο έργο, που για την κατασκευή του χρησιμοποιήθηκε η μεγαλύτερη ποσότητα μαρμάρου, που έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί στη Μακεδονία. Να σας θυμίσω τα στοιχεία της μοναδικότητας του: Τύμβος ύψους 33μ, και επ᾽ αυτού το βάθρο με το υπερμέγεθες λιοντάρι, συνολικού ύψους 15,84. Οι σφίγγες, οι καρυάτιδες και το υπέροχο ψηφιδωτό με την αρπαγή της Περσεφόνης, αλλά και τα μαρμάρινα ζωγραφισμένα επιστύλια, τα οποία, αυτή τη στιγμή, συντηρούνται στο εργαστήριο του Μουσείου Αμφίπολης. Επισημαίνεται το πρωτοφανές ύψος του συνόλου της κατασκευής.
6. Επομένως, αυτό το μνημείο αποτελεί μοναδική και πρωτότυπη σύνθεση ποικίλων χαρακτηριστικών. Είναι μια εξαιρετικά ακριβή κατασκευή, το κόστος της οποίας είναι προφανώς απίθανο να είχε αναληφθεί από ιδιώτη.
7. Πιθανότατα, πρόκειται για μνημείο αφηρωϊσμένου νεκρού, δηλαδή, θνητού στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του. Ο νεκρός ήταν εξέχουσα προσωπικότητα, καθώς μόνον έτσι εξηγείται η κατασκευή αυτού του μοναδικού ταφικού συγκροτήματος"
Παρατηρούμε ότι το ΥΠΠΟ για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ κάνει αναφορά για "αφηρωισμένο" νεκρό όπως επίσης ότι "στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του".
Δηλαδή για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ μιλούν για αφηρωισμένο νεκρό. ΓΙΑΤΙ ; Από που το συνάγουν αυτό ; Δεν προέκυψε κάτι καινούργιο εκτός από την ανεύρεση του σκελετού.Μας το είπαν μόλις βρήκαν τον νεκρό άρα ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ που δεν το έχουν ανακοινώσει.
Επίσης ένα άλλο σημείο σημαντικό είναι ότι αναφέρεται " στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές". Πως το ξέρουν ; Αυτό το λένε με σιγουριά. Μήπως βρέθηκαν και σημάδια προσφορών ή εναγισμών που δεν έχουν ανακοινωθεί; Πολύ πιθανόν.
Με μεγάλη πιθανότητα λοιπόν έχουν βρει κάτι και μάλιστα στον τάφο και όχι πριν, για αυτό και πιθανολογούν με πολύ σιγουριά (πιθανότατα λένε) ότι έχουμε αφηρωισμό. Δεν αποτέλεσε για αυτούς κριτήριο το μέγεθος του μνημείου γιατί το μέγεθος ήταν ήδη γνωστό και παρόλα αυτά μιλούσαν για Μακεδόνα στρατηγό ή υψηλό αξιωματούχο.
Το συνδυάζουν δε με το ότι φτιάχτηκε με κρατικούς πόρους. Γιατί το λένε τώρα ; Δεν προέκυψε κάτι καινούργιο που συνταρακτικά θα έδινε αυτήν την εικόνα. Το μέγεθος και η πολυτέλεια ήταν γνωστή άρα θα μπορούσε να διατυπωθεί από πριν. Διατυπώνεται τώρα μαζί με την ανακοίνωση για τον νεκρό.
Ισως κάποιο εύρημα λοιπόν το τεκμαίρει.
Ισχυρίζονται ότι δεν γνωρίζουν το φύλο του νεκρού. Όμως μιλάνε για "αφηρωισμένο" νεκρό που ισχύει μόνο σε περίπτωση που ο νεκρός είναι άνδρας.
Με άλλα λόγια σε λίγες γραμμές ανακοίνωσης μας είπαν τις πιο συγκλονιστικές πληροφορίες!
Οτι ο νεκρός είναι άνδρας, ηρωποιημένος που ελατρεύετο εκεί και ο τάφος είναι φτιαγμένος με κρατικούς πόρους.
Υπάρχει κανείς υποψήφιος για την ταυτότητα τουνεκρού ;
Αρχισαν και επισήμως να ακούγονται ή να μην διαψεύδονται τα ονόματα του Αλεξάνδρου και του Ηφαιστίωνα. Ο κ. Τασούλας και η κα Μενδώνη όταν γίνεται αναφορά στον Αλέξανδρο δεν το απορρίπτουν αλλά το αφήνουν ανοιχτό και γενικά σε όλα τα ΜΜΕ εσωτερικού και εξωτερικού υπάρχει η αίσθηση ότι αυτά τα δύο ονόματα είναι ενδεχόμενα, και μάλιστα πολύ περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. Προτίθενται δε να συγκρίνουν το DNA με το DNA των νεκρών της Βεργίνας.
Γιατί όμως ; Αφού ο Αλέξανδρος γνωρίζουμε ότι ετάφη στην Αλεξάνδρεια ενώ ο Ηφαιστίωνας αποτεφρώθηκε στην Βαβυλώνα. Αρα εκ των πραγμάτων σίγουρα αυτοί οι δύο αποκλείονται.
Μήπως όμως υπάρχει κάποια περίεργη σιωπή ή πείραγμα των κειμένων που ανοίγει παράθυρο για να είναι υποψήφιοι ;
Κατά περίεργο τρόπο η ίδια η κα Μενδώνη στην συνέντευξη της στο ΣΤΑΡ αφηνει ανοικτό το θέμα αμφισβήτησης των κειμένων, όπως επίσης άφησε εμμέσως ανοιχτό το θέμα του Αλεξάνδρου. (βλεπε : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝΑΣ ΜΕΝΔΩΝΗ - ΣΤΑΡ)
Στην συνέντεξη της δε στο ΜΕΓΚΑ (βλέπε : ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΛΙΝΑΣ ΜΕΝΔΩΝΗ-ΜΕΓΚΑ ) επίσης αφήνει ανοιχτό το θέμα της μη ύπαρξης από την αρχή κτερισμάτων! Θυμίζω ότι εμείς ήδη έχουμε ΑΠΟΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΛΗΣΗΣ του τάφου, παρά την φαινομενική εικόνα που δίδεται. (βλεπε : Ο ΝΕΚΡΟΣ ΒΡΕΘΗΚΕ-ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ).
Όλα τα ευρήματα ερμηνεύονται πολύ εύκολα ως μη αποτελέσματα σύλησης, η όποια διαλεκτική προσέγγιση στο θέμα το αποδεικνύει.
Ιδια προσέγγιση ακολουθεί και η κα Παλιαδέλη η οποία σε συνέντευξη της μιλά ότι ΙΣΩΣ να μην υπήρχαν εξ αρχής κτερίσματα (πιθανολογεί συγκεκριμένα ότι ΙΣΩΣ να υπήρχαν που είναι ακόμα ισχυρότερο).
Συγκεκριμένα λέει :
"Είναι η μορφή ενός σεμνού κιβωτιόσχημου τάφου” μας λέει η κ. Παλιαδέλη. Οι μεγάλοι κιβωτιόσχημοι τάφοι είναι συνήθως φαρδύτεροι. Ο συγκεκριμένος δημιουργήθηκε για να δεχθεί μόνο το νεκρό, ούτε καν κτερίσματα. Ίσως πάνω από την 'κάσα' να τοποθετήθηκαν κάποια κτερίσματα, τα οποία προφανώς τα πήραν όλα οι τυμβωρύχοι, οι οποίοι και δημιούργησαν και αυτή την αναστάτωση πετώντας κάποια οστά έξω από τον τάφο". ("http://news247.gr/eidiseis/psixagogia/politismos/Amfipoli-news/amfipolh_semnos_o_tafos_spoydaios_o_nekros.3138412.html")
Οσον αφορά την εικόνα που αποκομίζουμε ότι ο τάφος τελικά είναι λιτός παρά την πολυτέλεια του υπολοίπου μνημείου, η καλή φίλη του ιστολογίου Ελένη, έθεσε υπ' όψη μου το παρακάτω κείμενο όπου στην σελίδα 29 του pdf διατυπώνεται η θέση ότι ο συνδυασμός κιβωτιόσχημου τάφου με ξύλινο φέρετρο ή κλίνη μέσα του αποτελούν σπάνια και την πιο ακριβή πρακτική. Όπως επίσης και το γέμισμα του τάφου με χώμα έχει Ομηρική προέλευση και η απόθεση του φερέτρου επί του χώματος συντελεί στην ολοκλήρωση του θανάτου που είναι η πλήρης αποσύνθεση της σάρκας από τα οστά.
Στην δε σελίδα 36 του pdf στην σημείωση 28 αναφέρεται ότι το "ορθογώνιο" φέρετρο ετοποθετείτο σε όρυγμα επί του εδάφους πάνω στο "παρθένο" έδαφος" πράγμα που εξηγεί και γιατί δεν υπάρχει δάπεδο στο οποίο να εδράζεται ο τάφος.
Στην σελίδα 41 του pdf αναφέρει ένα ιδιαίτερο χώρο εναγισμών που δηλώνει ταφή αξιωματούχου,πολεμιστή ,ήρωα. H πολύ καλή φίλη Ελένη το συνδυάζει με ένα κοίλωμα που υπάρχει στον κιβωτιόσχημο τάφο κατω δεξιά.
Ισως να συνδέεται με την ανακοίνωση όπου από εκεί συνάγουν για λατρευτικές τιμές.
(http://www.nottingham.ac.uk/csps/documents/matzanas-burial-customs-and-practices/7-comparisons.pdf)
Επίσης σε σχετικό δημοσίευμα των Νέων (βλέπε : http://www.real.gr/Files/Articles/Document/368960.pdf ) δίδεται περιγραφή των κατοίκων της Αμφίπολης, οι οποίοι κατά το δημοσίευμα ήταν μετρίου αναστήματος με καστανοκόκκινα μαλλιά και λευκή επιδερμίδα.
Μήπως αυτά αναφέρονται λόγω κάποιας διαρροής για την κατάσταση του νεκρού ; Το ύψος του μπορεί με πρώτη εικόνα να εκτιμηθεί όπως επίσης και τα μαλλιά του μιας και στους νεκρούς δεν αποσυντίθεται τελείως η σάρκα και κυρίως απομένουν κάποιες τρίχες από τα μαλλιά τους, οπότε θα μπορούσε να υπάρχει μια πρώτη εικόνα και για αυτά από τον νεκρό.
Κατά σύμπτωση όμως (!) τέτοια ήταν και τα χαρακτηριστικά του Αλέξανδρου και τα οποία χαρακτηριστικά τα έχει και η Περσεφόνη στο ψηφιδωτό που συμβολίζει την ψυχή του νεκρού και που κατά την γνώμη μας προδιαγράφει και τον νεκρό. (βλέπε : Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΘΑΛΑΜΟΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟ )
Εδώ θα ήθελα να κάνω μια παρέκβαση και να αναφερθώ σε μια παρατήρηση που έκανε ο πολύ καλός σχολιαστής του ιστολογίου Antilamogio ο οποίος παρατήρησε ότι στο επιστύλιο όπου ευρίσκοντο οι Καρυάτιδες παρατηρείται κάποιο σύμβολο, το οποίο μοιάζει με το γράμμα Α με κάποιον κύκλο εφαπτόμενο δεξιά στην κορυφή του :
και σε μεγαλύτερη ανάλυση:
και φωτισμένη για να φανεί καλύτερα (από την φίλη Εύη Παπαγεωργίου) :
Κατά σύμπτωση (!) το σημείο αυτό του επιστηλίου εκαλύπτετο από μαύρη σακούλα, που από ότι φαίνεται στην φωτογραφία (πίσω από τα πόδια του εργάτη ) είχε ξεκολήσει στο επίμαχο σημείο, για αυτό και τελικά κατεγράφη το σημείο αυτό :
Βλέπουμε ότι το επίμαχο σημείο φαίνεται ότι μοιάζει εκπληκτικά με το "μονόγραμμα"του Μεγάλου Αλεξάνδρου :
όπως ισχυρίζεται η Dorothy King (http://phdiva.blogspot.gr/2014/10/amphipolis-marks-spot.html?m=1
ή όπως μου επεσήμανε η πολύ καλή φίλη Ελένη το μονόγραμμα στα νομίσματα ενδέχεται να ανήκει στην εκάστοτε πόλη η στο νομισματοκοπείο που τα παράγει (εδώ το ίδιο νόμισμα όπως εκδώθηκε από άλλες πόλεις https://www.youtube.com/watch?v=TkmbKYvflRI )
Φυσικά, επειδή ίσως να βλέπουμε αυτό που θέλουμε να δούμε μπορεί όμως να είναι μια τυχαία ρωγμή στο μάρμαροο, πιθανόν λόγω κάποιου σεισμού, που όμως είναι περίεργο να συνυπάρχει με μια οριζόντια για να σχηματισθεί το γράμμα Α και με έναν κύκλο αφαπτόμενο δεξιά στην κορυφή. Φαίνεται όμως πολύ περίεργη σύμπτωση.
Αν όμως είναι αυτό που υποψιαζόμαστε ότι είναι στην πραγματικότητα, μήπως από εκεί συνάγεται ότι το μνημείο έγινε με κρατικούς πόρους (αν είναι το σύμβολο της πόλης) ή την ταυτότητα του νεκρού;
Ας μην ξεχνάμε δε ότι το σύμβολο αυτό βρίσκεται στην είσοδο του δεύτερου θαλάμου Θ2 οι οποίος κατά την υπόθεση μας προδιαγράφει τον νεκρό.
Πάνω από το επιστύλιο του τρίτου θαλάμου Θ3 σχολιαστές του ιστολογίου προς την απέναντι πλευρά ενετόπισαν κάτι πολύ σημαντικό, δύο πρόσωπα:
Αν τώρα εστιάσουμε στα δύο αυτά σημεία, ο σχολιαστής tolis Zerv συνεπέρανε ότι στο μεν αριστερό φαίνεται ότι υπάρχει ένα πρόσωπο μέδουσας (ίσως) :
στο δε δεξιό ο σχολιαστής zibi ότι υπάρχει ένα άλλο πρόσωπο που μοιάζει με το πρόσωπο του Αδη στο ψηφιδωτό που ακολουθεί αμέσως μετά την διέλευση από τις Καρυάτιδες και την είσοδο στο δεύτερο θάλαμο :
Φαίνεται δηλαδή ότι επί του επιστυλίου υπάρχει ολόκληρη ζωγραφική παράσταση, που προοιονίζει ότι τα ζωγραφιστά επιστύλια που "φυγαδεύτηκαν" στο Μουσείο της Αμφίπολης για (δήθεν ;) συντήρηση ίσως να περιέχουν καθοριστικές παραστάσεις που ίσως παρπαπέμπουν στον νεκρό.
Είναι όλα αυτά οφθαλμαπάτες, αυτά που θέλουμε να δούμε ή πράγματι έτσι είναι η πραγματικότητα;
Οι ανακοινώσεις θα το δείξουν αυτό.
Μέχρι στιγμής τηρείται σιγή ιχθύος που προμηνύει ότι υπάρχουν στοιχεία που δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα.
Οταν η κα Περιστέρη ανέφερε ότι ο νεκρός είναι Μακεδονας στρατηγός, η κα.Λίνα Μενδώνη, Γενική Γραμματέας του Υπουργείου Πολιτισμού, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του STAR (Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014), υποστήριξε ότι η αναφορά της κ.Περιστέρη περί του φύλου του νεκρού (άνδρας) έγινε «εν τη ρύμη του λόγου της τελευταίας» και ότι δεν μπορεί κανείς να μιλήσει με βεβαιότητα, εάν πρώτα δεν γίνουν οι απαραίτητες εργαστηριακές εξετάσεις.
Όπως επίσης και δεν επιτράπηκε από την κα Παναγιωταρέα να γίνουν ερωτήσεις στην κα Περιστέρη από δημοσιογράφο όπως έχει καταγραφεί στο παρακάτω βίντεο : " http://www.dailymotion.com/video/x29zzfh_%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B4%CF%8E%CE%BD%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CF%85%CF%81%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BC%CF%86%CE%AF%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B7-%CE%B2%CF%81%CE%AD%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8C%CF%82_news"
Αν θέλουμε να δούμε τις πολιτικές προεκτάσεις αν υπάρχουν ευρήματα που θα κάνουν πάταγο σε όλον τον κόσμο, αναφέρομαι στο Σκοπιανό, αυτά είναι πολύ λογικό ότι δεν θα ανακοινωνόντουσαν σε ένα Δελτίο Τύπου αλλά σε μια επίσημη παρουσίαση όπως αυτής στις 29/11. Για αυτό και πολύ πιθανόν να τηρείται προσπάθεια χαμηλών τόνων μέχρι ίσως την παρουσίαση της 29ης Νοεμβρίου, την οποία παρέβη μέσα στην χαρά της η κα Περιστέρη καθώς φαίνεται ότι δεν συγκρατήθηκε.
Στις 29/11 προβλέπω σοκ και δέος.
Η κα Περιστέρη θα μιλήσει στο αμφιθέατρο του ΥΠΠΟ στους αρχαιολόγους,όπως έχει δημοσιευθεί δημοσιογραφικά, και όπως ξέρουμε την περιμένουν στην γωνία. Σίγουρα θέλω να πιστεύω ότι έχει τέτοια όπλα που θα κάνουν πάταγο.
Εν αναμονή λοιπόν.....
(Πηγή: empedotimos.blogspot.gr)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου