Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Πέρασαν 10 χρόνια!


Ήταν 15 Νοεμβρίου του 2009, όταν δέχθηκα με χαρά την ύψιστη τιμή που μου έκανε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής κ.κ. Θεόδωρος Β’, και μου απένειμε τον Ανώτερο Ταξιάρχη του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου, την ανώτατη αυτή τιμητική διάκριση του ιστορικού Πατριαρχείου της Ορθοδοξίας μας. 



Η απονομή πραγματοποιήθηκε στον τόπο μου, το αγαπημένο μου Παλαιοχώρι Παγγαίου, από τον εξαίρετο φίλο, Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Μποτσουάνας και Φρι Στέϊτ κ.κ. Γεννάδιο, που εκπροσωπούσε τον Πατριάρχη. Στο πλευρό μου πάντα με τις ευλογίες του ο αγαπητός ποιμενάρχης μας Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ελευθερουπόλεως κ.κ. Χρυσόστομος. 


Πέρασαν δέκα χρόνια από τότε και δηλώνω φλογερός συμπαραστάτης και υπέρμαχος του σημαντικότατου έργου του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής, που είχα την ευκαιρία να δω από κοντά επισκεπτόμενος τη Μητρόπολη Μποτσουάνας, και φυσικά δηλώνω ταπεινός αρωγός πάντα, δίπλα στην ιστορική Μητρόπολη μας και στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη μας κ.κ. Χρυσόστομο, στο πολύπλευρο έργο του. Δηλώνω τον βαθύ μου σεβασμό και την εκτίμησή μου στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής, στον Μητροπολίτη Ελευθερουπόλεως και στον Μητροπολίτη Μποτσουάνας και Φρι Στέϊτ, και τους ευχαριστώ από καρδιάς για ακόμη μια φορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: